tisdag 31 januari 2012

aj aj kapten

Hemresan från tågstationen till majstranden igår var en aning painful. Lärde mig en läxa angående packningen. Ta inte med dig mer än du klarar av for fuck sake. Envis som jag är skulle jag med makt släpa med printern som jag fick i julklapp on the top of min fullproppade myransväska som redan typ vägde ett ton. I´m paying for that decision today. Axlarna, ryggen och nacken känns inte okej. Nog med mitt "tyckasyndommig-prat". Släpade mig själv till skolan idag som vanligt. Företagsekonomi och restaurang och matprocess teori på schemat. Vilken tur att man redan har hygienpasset så att man slipper skriva den tenten på fredag och istället kan dra iväg på spa till Tallinn. Wiee. Längtar verkligen tills fredag!




På torsdag har jag btw praktikintervju. Nervös? No shit liksom. Ska träffa rekryteringschefen på STS-Kielimatkat och hoppeligen få ett positivt besked angående praktiken. Känns som om nästan alla andra på klassen redan hittat en praktikplats och det är ju trots allt bara 1½ månad kvar tills det är dags, vilket får ångesten att komma krypande allt närmare. Hoppet lever dock fortfarande. Nästa vecka har jag en intervju med Blue1 också. Skulle vara helt mega nice om man fick jobba på flygfältet! Håll tummarna älskade vänner.


Nu ska det göras mer slingor i håret. På återseende fellows.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar