onsdag 11 januari 2012

she´s back

Trots min dråpliga förkylning som slog till och som har attackerat mig drog jag ytterkläderna på mig igår kväll och satte mig på bussen med flygplatsen som destination. Inte kunde jag missa detta historiska ögonblick och roliga överraskning. Tillsammans med tre andra Nedervetil tjejer hade vi bestämt att ta emot S utan att hon hade den blekaste aning att vi skulle befinna oss där. Surprise surprise med andra ord! Med väskan fullproppad med näsdukar, halspastiller och kameran anlände jag till ankomsthallen ungefär en timme före tolvslaget excited som ett litet barn på julafton. Tjejerna hade fixat ett super fint lakan med hennes namn och annat gulligt klott. Vi väntade. väntade. och väntade lite till. Började tvivla på om vi verkligen var på rätta ställe? Men jo, till sist stog hon där och OJ vad glad och överraskad hon blev! Jätte kul att få se hennes reaktion. tihi. Roligt att ha dig tillbaka roommate! <3





Känner mig lite febrig nu. Borde inte ha gått till skolan idag men gjort är gjort. Sängen kallar. Puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar