söndag 15 januari 2012

En fattig riddare . .

Under de två senaste dagarna har jag lyckats konsumera ungefär 300 euro bara sådär. Well done säger jag bara. Igår gick jag på stan halva dagen i väntan på att min hyresvärd skulle dyka upp och hämta hennes överblivna grejer. Hittade två jätte härliga skor (som om jag inte skulle ha tillräckligt av dem) som jag inte kunde låta bli att köpa. Stövlarna är såna som jag länge drömt om. Fick dem på rea och ännu lite extra rabatt när mitt perfektionist öga märkte ett ganska radikalt fabriksfel på dem. Vad felet var tänker jag dock inte säga. Det får ni själv lista ut om ni någon gång ser mig yra omkring med dem på fötterna :)


Såhär ser skorna ut:



Sen gjorde jag en fet beställning från Ellos och idag irrade jag omkring i IKEA hela dagen med S. Lampan som egentligen var det huvudsakliga syftet till varför jag besökte varuhuset blev oköpt , så förmodligen blir det en ny resa till Vanda snart. Mycket annat smått och gott släpade jag nog däremot med mig hem, bl.a. ett superfint påslakan som jag inte kan slita blicka ifrån :) 


Hoppas ni alla haft ett lyckat veckoslut. Pusi pusi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar