tisdag 17 januari 2012

Hola guapos !

GCH fick nog godkänt igår. Är inte precis någon hängiven fan men gillar iaf vissa av deras låtar. Med tanke på att det var deras första besök i Finland och deras första spelning under deras Europa turné kändes det ändå lite häftigt att vara på plats. Bra måndags underhållning med andra ord !







För övrigt har jag ganska mycket på gång just nu. Många projekt som borde påbörjas igen i skolan, borde hitta någon praktikplats till våren och samtidigt göra sommarjobbs-ansökningar, skaffa fram sponsorer till VN:s årsfest eftersom jag är med i årsfestkomittén, hinna förhandsrösta i presidentvalet, börja träna igen nu när förkylningen äntligen släppt etc. etc. Det skulle inte alls skada fast det skulle finnas några fler timmar på ett dygn till mitt förfogande. Tiden räcker helt enkelt inte till. 

Nu är det dock läggdags för denna tös om man ska orka ha mötesförhör och kocka i prakticums kök hela morgondagen. Ska bli kul att få testa min über sexiga kockrock som jag lånat. hehe. Stay tuned for some more information about how the lesson went. Disaster or success?
 Adjö kära vänner, på återseende. xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar