fredag 13 januari 2012

Here we go again

Nu sitter jag här, i mitt nya så kallade hem igen. Börjar bli van vid dehär laget att anpassa mig snabbt i nya miljöer och omkring nytt folk. Tackar S och J för hjälpen jag fick av er idag. Utan er skulle det har varit mycket jobbigare och tagit dubbelt längre tid. Hela eftermiddagen har gått åt att packa upp ur kappsäckar, väskor och påsar samt ordna i skåp och lådor. NU är allting äntligen på plats! Känner mig helt slutkörd men tror absolut att jag kommer trivas här de fyra månaderna som jag fått lov att bo här. Speciellt bra kmr jag trivas i sängen! hehe.  Gillar möblerna som fanns färdigt i mitt rum. Det är simpelt men snyggt. Gillar även men nya roomie som bor på andra sidan väggen. :) Det har varit en bra dag trots fredagen den trettonde med andra ord !



My new room


Hallen:


Köket:


That´s it. Välkommen på besök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar