onsdag 25 januari 2012

happyface

Idag är jag på bättre humör! Det beror väl en stor del på att jag imorgon får åka hem till pampas igen och att jag har något underbart att se fram emot tills nästa vecka. Bokade nämligen igår en spa-weekend åt mig och min käre vän E i Tallinn. Kunde inte låta bli att slå till efter att jag upptäckt ett fint erbjudande i Eckerö-Line broschyren jag fick med mig hem från mässan i fredags. Ännu bättre att man aldrig tidigare testat på riktig spa och att man never ever har satt sin fot i Estland förut. Avkoppling är precis vad jag behöver i denna stund. 





Tror vi kommer utnyttja den första dagen till att träna på gym, simma i bassänger, göra manikyr, pedikyr och få massage. hehe. Den andra dagen tänkte vi försöka hinna med en stadsrundtur, shopping och vara sådär allmänt kulturella när vi för en gångs skull befinner oss i en kulturhuvudstad. Alla ni som varit i Tallinn, ge mig tips på vad man borde se och göra där tack!




Kalev Spa Hotel, see u soon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar