torsdag 5 januari 2012

Off we go !

Idag bär det av norrut till Ruka med familjen Skogvall. Ser fram emot att få lite ordentlig vinterkänsla och stå på min bräda igen. Får se om jag har mina skills kvar lr om jag får börja lära mig allt från början igen. Tror det är två år sist jag har åkt snowboard. Två långa år sedan jag överhuvudtaget varit till lappland under vintern. Jisses. Även fast vi har stuga i Vuokatti har jag inte haft tid och möjlighet att vara där på evigheter. Förut när man var yngre hörde det till att åtminstone två gånger varje vinter åka upp och skida/ åka slalom med familjen, numera blir det ju av mera sällan som sagt. Allting var så mycket bättre förr. eller hur var det nu igen?.. Då betalade pappa iaf liftbiljetten :) hehe. Ska packa färdigt nu så att jag är klar tills klockan 4. Uppdaterar förmodligen först när jag kommit hem igen. Take care guys xx

1 kommentar: