torsdag 12 januari 2012

moving out n moving on

Hatar att vara sjuk. Har tvingats avboka många planer redan som jag hade tänkt uträtta denna vecka. Nåja, satsar på att bli i bättre skick tills imorgon så att jag orkar ta itu med flyttandet! Har redan börjat packa ihop lite saker så att det ska gå undan snabbare imorgon men har fortfarande mycket kvar att göra. Det ser ganska kaotiskt ut här just nu med alla grejer som S haft med sig från sin resa, samt mitt stuff som jag försökt få nån ordning på utspritt här och där i bostaden. Golv-ytorna som är i användning är minimal. Har jag förresten berättat vart jag flyttar? Valet föll sist och slutligen på lägenheten i grannhuset. hehe. Långt borta eller hur ;) En tvåa där jag kommer dela rum och kök med en nylänning men ändå ha mitt eget rum. Spännande att pröva bo tillsammans med någon annan man inte känner men säkert också en helt bra erfarenhet. Ska hämta nyckeln efter lunch imorgon och sen bära över flyttlådorna på eftermiddagen. Hoppas på hjälp av några mates.


Nu tror jag att det får bli en powernap i väntan på ny energi och bättre hälsa.
Over & Out fellows xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar