torsdag 8 december 2011

Två skypeflugor i en smäll

Har under kvällens lopp skypat med två av mina underbara vänner utanför Finlands gränser. Amy i Kalmar och Rachel i Irland! Ni två vet minsann hur ni får mig glad! Så himla härligt att få höra era röster och se er igen trots att det bara är genom webcamen. miss you girlies so much. Rachel, som jag inte sett sen förra året i mars speciellt. Kommer ännu hur bra som helst ihåg ögonblicket när vi kramades för sista gången på busshållplatsen längs bondi road. aww. och du Amy. Du e fanimej inte klok. Tänk om man hade ett liv som dig. Sen vi kom hem från oz har du hunnit med att jobba i Norge en sommar, semestrat 1 månad på Bali och hoppat bungy jump och dykt med livsfarliga hajar nere i Sydafrika. När du nu ännu snart åker iväg till USA, Mexico och Cuba kan du knappast göra mig mer avundsjuk. Vi borde prata oftare. Inte för att jag kommer göra det men lite sugen blev jag nog att testa bungy efter alla sjuka kommentarer du hade. The most crazy thing jag gjort hittils är nog fortfarande "bara" skydiving. Får se om det blir fler hopp i framtiden! Tänkte nu visa åt er trogna läsare min personliga video från hoppet. Den är jag über stolt över ska ni veta! Även om jag ser helt cp ut under filmningen i luften. Hoppas det inspirerar någon av er! (inte skratta) :)

Var tvungen att lägga upp den på youtube eftersom filen var för stor för att bli uppladdad här.
Enjoy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Pd71_imaj8g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar