torsdag 29 december 2011

Rastlös tös

Vilken tråk torsdag. Har inte fått uträttat ett skit idag och har ingenting att göra eller underhålla mig själv med här hemma längre. Kryper bokstavligen på väggarna. Snö har det tydligen kommit inatt. Kanske man borde ta sig ut och bygga en snögubbe lr nåt? Anyone wanna join? Öppnade precis en av mina konfektaskar vilket inte var någon bra idé. Har redan hunnit proppa i mig halva asken nästan och jag är rädd att snart sköljer nästa våg av choklad snålhet över mig och vips finns det bara kartong kvar. Tror bestämt att jag ska tvinga mig ur huset nu. Kanske iväg på en springrunda innan solen går ner igen.


Som ni kanske listat ut blev det ingen Thailand resa för mig under jullovet denna gång. E fortfarande lite bitter över det men hoppeligen blir det av senare i vinter istället. I ett av mina tidigare inlägg nämde jag också om en nyårs resa till Ruka men den blir uppskjuten en vecka vilket innebär att nyårsplanerna fortfarande är öppna. Ett förslag vore Vasa, en kompis ska ordna en nyårssuppé där men problemet blir ju då att hur ska man ta sig hem eller var ska man sova? What are you guys gonna do on NYE? Ingen shore thing festival för mig i år inte.  Last year was sick n crazy. Såg David Guetta, Armand Van Helden m.fl. live på en mega konsert nere vid Bondi beach. Sedan därifrån direkt till flygplatsen för att möta upp my bf som stannade 3 veckor i Sydney för min skull <Sov inte en sekund den natten men det var det värt. Förslag på var det blir bailamos this year?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar