tisdag 27 december 2011

Det är över nu

Hejsan hoppsan falleralleraa =) Det var den julen det. Min julafton var sig lik, precis som alla föregående år ( undantagsvis förra året då förstås) samlades hela tjocka släkten från pappas sida hos farmor och farfar för att äta sig feta, se på Kalle Ankas jul, invänta jultomten och alla julklapparna. Förmiddagen gick xtra snabbt eftersom jag var tvungen att jobba i butiken. Fick med mig hem en massa smått o gott gratis som inte kunde sparas under julen i affären. Lönsamt att vara kassatant, javisst. I år hade jag tydligen nog varit rätt så skötsam och snäll med tanke på alla presenter tomten tyckte jag skulle ha. Här kommer en lista på vad jag fick om det intresserar. heh.


  • En printer/kopieringsmaskin/scanner 
  • 2 st Tefals kastruller
  • Plus silver halsband <3
  • Morgonrock
  • Ullmax träningsunderställ och Multi headwear
  • Hårspoler
  • Skönhetsprodukter
  • Ett stort serveringsfat
  • 6 st djupa Kultakeramiikka tallrikar
  • 4 st vanliga Kultakeramiikka mattallrikar (samlar på porslinet)
  • Choklad i mängder
  • 2 jätte härliga sticka strumpor
  • Pengar
  • Ett prydnadsljus från Pentik
  • Chokladfondue






Stort tack för alla julklappar! <3

Idag har jag varit på mellandagsrean. Not funny at all. Så jävla mycke människor överallt och kilometer långa betalnings och provköer samt överfulla parkeringsplatser att man hinner blir arg redan innan man ens kommit in i butiken. argh. Jag älskar att fynda på rea men idag saknade jag den riktiga shoppinglusten. Hittade i alla fall en födelsedags present till pojkvännen ( dit for mina julklappspengar hehe) och en fleece att ha under min slalomjacka som troligtvis kommer nyttjas till helgen när jag ska iväg till Ruka för att fira nyår. Hoppas på att priserna sänks ytterligare så att jag i ett senare skede har råd att köpa min efterlängtade Didriksson vinterjacka. Fingers crossed. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar