onsdag 7 december 2011

Onsdag it is.

Tent nummer två is done! Det kommer firas idag genom att delta i en happening called the christmas bowl. Mitt team kallas för de trista turisterna ( påhittigt javisst) och kommer så att äga ut alla andra lag!


Fick äntligen skickat iväg mina julkort idag btw. Sände bl.a. hälsningar till andra sidan av världen. Till Australien förstås. Kände att jag måste skicka en liten mini julklapp till Tilda, tjejen jag tog hand om som Au pair i Sydney. Det blev ett smycke och hårspännen från h&m + ett fint kort till hela familjen McCay naturligtvis. Hoppas det kommer fram i tid och utan att kuvertet har gått sönder.. Den första ordentliga snön som kom igår får mig verkligen att tänka på min förra jul som var så otroligt annorlunda. Uppskattar våran jul mycket mer nu samtidigt som jag nästan spricker av längtan av att få åka tillbaka till solen och solskensfolket.


Dessa bilder tog jag nästan precis ett år sedan. Jag och mina fyra älsklingstjejer som jag träffade i Sydney deltog i svenska kyrkans luciatåg för att få lite julstämning. Det var jätte kul! Sjunga kan jag inte men glädje spred vi iaf i en proppfull kyrka :)


Me and Amy :)


Amy, Emelie and Sophia <3


Haha. crazy Tilda and me on Christmas Eve :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar