lördag 31 december 2011

Happy NYE!

Tänker tillbaka på året som gått med glädje och vemod. År 2011 har nog varit den bästa i hela mitt liv tror jag. Finns ingenting hittills som slår allt det som jag fått vara med om detta år. Även om jag kämpat med motgångar och haft en hel del sämre dagar är jag otroligt tacksam för att jag tvingats ta mig igenom dem och därmed kunnat uppskatta alla de bra dagarna mycket mer. Jag känner att jag har utvecklats som människa, blivit mycket modigare och mer ansvarsfull. Jag har fått ett bredare perspektiv på vad världen och livet egentligen innebär. Jag har insett att man lever bara en gång. Jag har även riktat in mig på en väg som jag tror och hoppas leder dit mina drömmar strävar. Jag har hittat underbara personer jag älskar och insett att vad vore jag utan dem. IngentingTack för att ni finns. 
Love u.
I love my life.
I´m living the life. 







En Årskrönika på kommande.
Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar