måndag 19 december 2011

effektiv

Guud va skönt att få röra på sig igen. Gymmet gjorde susen även om jag kmr vara so dead imoron när jag ska upp ur sängen. Kommer garanterat vara "lemin". Efteråt kände jag mig super energiskt och fick för mig att ta tag i städningen av mitt rum. Tror inte det har blivit storstädat där på sisådär några månader vilket kändes sådär lagom äckligt. Efter att jag fått rummet att skina fortsatte jag med att baka jultårtor. Yummie. Inte en enda blev bränd. Impressive Jeanette, you are improving your baking skills every year.

Idag gjorde jag även comeback som kassatant i bybutiken. Det gick förvånansvärt bra. Rutinerna sitter fortfarande kvar från i somras tydligen. Synd bara att kundtillströmmningen inte var precis stor under kvällens lopp. Blev en aning tråkigt med tanke på att typ 2 kunder i halvtimmen kom in. hehe..men det var väl inte så konstigt eftersom alla förmodligen satt i kyrkan på julkonsert igen. 

Good night fellows xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar