fredag 9 december 2011

Återigen en vecka förbi

Vad tyckte ni om min film som jag la upp igår på youtube? Comments please =)


Skippade skolan idag helt och hållet och satte mig åter en gång på tåget hemåt. Det blev en mycket kort vecka i Helsingfors men det klagar jag inte över. Mera snö finns det åtminstone här vilket glädjer mig. Hesa e bara grått och surt just nu. I onsdags under christmas bowlen hade jag bl.a. genom blöta skor och strumpor. Tack Ninnu för att du sköter om mina stinkande sockor fortfarande..


Nedervetils superba lokala tidning "åågliide" har tydligen publicerat den nyaste upplagan denna vecka. :) Påvägen hem från tågstationen berättade mamma att de skrivit en liten spalt om mig i tidningen den här gången. Lilla jag på utflykt i stora världen. aww. Tänker dock inte jämföra min spalt med tre andra nedervetil tjejer som också hade blivit interjuvade och omskrivna. Sisådär 2-3 hela sidor om dem på var. hmpf! Inte alls orättvist. Ajaa, jag fick ju en hel sida i ÖT istället. vinkki vinkki.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar