söndag 11 mars 2012

watch out for my pink panter!

Idag har jag inhandlat en sprillans ny resväska. Hade spanat in den i flera veckor redan men nu kunde jag inte hålla mig längre. Ofc är den pink! Ville inte ha gul och black is way too boring for me. Mina två föregående resväskor var båda tygväskor och höll inte ett skit, därför bestämde jag mig för att satsa lite mer pengar istället på en som är gjord av hårdare material och som har fyra hjul instead of two =) 



My new baby boy <3
Ready for some travelling again!

Fick kommando av tränarna att betala in summan för Portugal resan för några minuter sedan. Med andra ord blir det att leva snålt resten av månaden. Men vem skulle inte följa med på en 8-dagars resa för ynka 400 euro? Allting inkluderat dessutom. Flyg, transporter, övernattning och mat är nu färdigt betalat. Prima Ballerina! Nu ska jag fortsätta med tentläsning. Ha en fortsatt trevlig söndag människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar