tisdag 13 mars 2012

vettigt värre.

Gårdagen gick så snabbt att jag aldrig hann blogga. Förmiddagen ägnades åt tentläsning och efter lunchen satt vi fyra freakin´timmar i skolan och lyssnade till sisådär 15 semi likadana presentationer om ämnet charterturism. Min presentation har jag imorgon. Första gången vi är tvungna att stå ensamma framför hela klassen. omg. Tror jag kommer , men det är morgondagens problem! Efter skolan igår tränade jag konditionsboxning och medverkade i ett cor & stretchning pass. Fick privat-träning. Jag var den enda som tydligen hade möjlighet att delta förutom ledaren.. ( På konditionsboxningen var vi dock fem styckna.) hehe. Flunssa på gång lr? Därefter sprang jag snabbt hem och duscha för att sedan ha bakningstalko i grannhuset med min käre vän S. Det blev hälsobröd och rågsemlor med tranbär som resultat. Nu är frysen påfylld igen kan man lungt säga.

Min tisdag har inte varit speciellt utmärkande. Stökade undan sista tenten ( wohoo! ) och har finslipat mina sista arbeten som ska lämnas in för det här året. Hämtade ett paket från posten. Min beställning från nelly! Yei! Fick min efterlängtade röda bikini och en magnifik klänning för -50 %. Kommer användas flitigt i Portugal mellan träningarna ;)


Tack och gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar