söndag 25 mars 2012

Söndag.

Vaknade rätt tidigt imorse och fick verkligen titta ut två ggr genom fönstret innan jag insåg att vintern tydligen återvänt. Yei! Hej mitt vinterland liksom. Som tur kikade solen fram och det dröjde inte länge innan marken igen började synas och det blev pissblött igen överallt. Men just nu har jag nog sån fiilis att hellre vattenpölar här och där än snöhopar. Im fed up with the winter.


Har inlett packandet idag. Har nästan allting färdigt, bara toalettväskorna kvar typ. Vet inte om jag vågar väga resväskan ens, bara fotbollsgrejerna upptar redan halva väskan..men kanske lika bra det, om det inte finns plats med något extra kan jag ju inte shoppa alldeles för mycket heller vilket jag inte borde göra. En gång fattig studerande alltid(?) fattig studerande.



För övrigt har jag hunnit med en ordentlig löplänk ute i solskenet, klädtvätt och fika inne i stan med min klasskompis. Dessutom fixade min fantastiska roomie mitt hår ikväll, more highlights och fräschade upp topparna lite lagom inför "semestern". THANKS. Det var välbehövligt. Nåt annat nytt hade jag inte att komma med för tillfället. Snart är det en ny dag igen, som troligtvis för med sig nya saker att blogga om ska vi hoppas. GOnatt! xo xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar