lördag 24 mars 2012

skitsnack.

Huhhu. Idag är jag iaf utvilad! Tror jag somnade typ klockan halv 10-10 tiden igår kväll och vakna i morse vid 8. Tio timmars sömn gjorde susen och nu är dygnsrytmen tillbaka redan :) Nu gäller det att komma ihåg att flytta klockan framåt en timme i natt till sommartid. Om jag inte skulle ha hört det på radion i misstag idag skulle jag helt säkert inte haft den blekaste aningen om att det är nu man ska ändra tiden. hehe. Isolerad från omvärlden, no shit.


sorry, old pic
Uträttade viktiga ärenden på morgonen och drog sedan ut på en välbehövd lenkki i slaskvädret ( gud vad jag älskar våren ibland). Behövde verkligen rensa huvudet och få någon ordning på mina tankar. Senare bestämde jag mig för att åka in till stan. Med trasiga hörlurar kan man ju inte överleva en lång resa så jag var tvungen att köpa nya. Det blev rosa med dödskallar på. Teinistyle I know men de ser faktiskt finare ut än de låter. Nya ballerina skor handlade jag dessutom, svarta perus med spetsig tå. De kommer till användning när jag skall vara värdinna på båten. Vad ska man nu hitta på då? Ensam resten av helgen då min kämppis precis stack iväg hem till Sibbo. Therefore: Sällskap önskas!

Have a nice weekend mates.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar