måndag 5 mars 2012

heading south again.

Det positiva med att sitta i tåget är att jag får uträttat en hel del. Efficient as hell! Min Charter facktext är så gott som färdig och nu ska jag börja ta itu med att läsa på morgondagens restaurangprocess tent. Däremellan ska jag försöka komma vidare med mitt fotoalbum som jag lägger ihop med hjälp av ett häftigt program som man kan ladda ner via Ifolor. Rekommenderas! Det kmr bli skit snyggt den dagen när jag väl blir klar. Förstås handlar det om mina aussie bilder, ville göra något speciellt av dem. Något man inte bara har i hyllan och samlar damm. Det är inte billigt men det kmr vara värt pengarna. Förmodligen blir jag tvungen att göra två böcker. Tyvärr är 132 sidor är inte tillräckligt 8) Lovar att jag ska visa er exemplar av resultatet när jag fått allting klart.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar