lördag 3 mars 2012

epidemi på g.

Hemma uppe i Österbotten för tillfället. Så himla härligt speciellt när det verkar som om våren äntligen kommit för att stanna! Finns ingenting bättre än när vårkänslorna kmr. Min favorit årstid. Man har så mycket att se fram emot, så många roliga förväntningar.Tyvärr ligger min pojkvän hemma i magsjuka, systern likaså vilket betyder att de inte riktigt är det bästa sällskapet för tillfället. Jag vill inte börja spy! Det är det värsta jag vet ..har obehag för sånt. Hoppas de kryar på sig snabbt så hela helgen inte blir förstörd.


Imorgon har mitt fotbollslag en träningsmatch ute på konstgräset i stan. Lovade nästan tränaren att komma med och spela. Bara jag inte hinner bli sjuk tills dess förstås. Kmr dock vara skit nervös inför matchen eftersom jag inte spelat ordentligt sen förra sommarn, inte tränat med laget ordentligt heller för den delen. Men jag tar det på talang ;)


Ha en trevlig fortsättning på veckoslutet alla!
Nu ska jag vara duktig flicka och fixa lax i ugn i brist på annat. 
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar