måndag 12 mars 2012

good morning sunshine!

Nu är det exakt en vecka tills min praktik börjar! Ääk. Sista skolveckan inleds nu idag. Har inte alls hunnit tänka på det under den senaste tiden men nu när jag inser hur lite tid det är kvar blir jag fruktansvärt nervös! Haha. Men det kommer nog gå bra. Har en rätt lugn start. De första fem dagarna ska jag mest bara städa på båten för att lära känna miljön och se var allting finns. Därefter har jag ledigt och sticker iväg till Algarve i Portugal. När jag kommer tillbaka fortsätter jag som deluxe värdinna vilket innebär att jag hjälper till på vip avdelningen samt sköter hyttspring. Sedan trappar jag uppåt och testar på att vara commondore värdinna och får se vip avdelning mer från den synvinkeln hur allting upprätthålls. Det fjärde arbetsområdet jag kommer bekanta mig med kallas combi och innebär att man är i infon på morgonen och gör hyttspring på kvällen. Allra sist prövar jag på att bara jobba vid infon och betjäna alla resenärer. Mångsidigt och spännande!





Nu iväg till skolan. pusselipuss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar