tisdag 21 februari 2012

Utlopp för min irritation

Glömde annars att skriva en till grej jag blivit störd på idag. (Det är ju oftast klagomål jag skriver om eller hur?) sarkasm. Alltså för några veckor sedan, när jag fortfarande inte hade hittat nån praktikplats hade jag fått napp på Blue1. Rekryteringschefen pratade jag med i telefon och sedan kontaktade en av hennes förmän mig via mail för att bestämma ett intervjutillfälle. Jag svarade snällt och väntade på att få ett snabbt svar men inte ett pip hördes på en bra stund. Skickade ytterligare ett mail och frågade om tidpunkten som jag föreslog passade eller inte men det fick jag heller inget svar på. Inte förrän idag typ en månad senare hör hon av sig och frågar om jag ännu är intresserad och när jag kan börja?! Liksom Hallooo? A little bit too late. Klart jag ännu är intresserad men man kan ju inte bara svänga kappan efter vinden och byta sådär bara. På sätt och vis harmar dig mig jätte mycket att jag "redan" hunnit tacka ja till Tallink Silja, för jag hade verkligen flygbranschen första plats om jag skulle ha fått önska var jag helst skulle göra min praktik i år. Så jävla typiskt. Men får se, kanske man får en ny chans att pröva på det så småningom hoppas jag.


Nu i säng så man orkar tidigt imorgon på läkarundersökning. wiee.
Gonatt mina älsklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar