måndag 13 februari 2012

On the road again

Alltså jag tror jag måste vara universums sämsta telefonägare. Nu sitter jag i tåget igen, denna gång påväg åt motsatt håll dvs. tillbaka till Helsingfors. Mamma skjutsade mig tidigt i morse till tågstationen så att jag skulle hinna köpa biljett. Det blev stressigt och förstås lämnade min telefon kvar där hemma på mitt bord! Det suger verkligen. Än en gång får jag känna hur otroligt handikappad man blir utan att ha den med sig och kunna kommunicera med vem som helst när som helst. Tur att facebook och skype finns iaf! Om någon av er är påväg till H:fors denna vecka kan ni gärna meddela mig om ni skulle ha möjlighet att vara min personliga distributör och ta ner min telefon på samma gång :) Det vore suveränt. Föreslog att mamma skulle skicka den åt mig per post men kanske inte världens smartaste idé om den tappas bort lr något liknande..Nu vet ni iaf att varför jag inte svarar om ni ringer. Jag ska försöka ha datorn uppe och vara inloggad så ofta jag kan om ni vill mig något!
puss på er <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar