torsdag 23 februari 2012

blubb blubb

Gårkvällen blev mycket gemytlig om jag ska uttrycka mig på ett fint sätt. Rolig men ändå relativt lugn samling hos Ninnu med gott sällskap och mycket skvaller etc. :)


Nu sitter jag här i lägenheten och försöker klura ut hur jag ska sätta upp mitt hår lördag när jag ska iväg på Vasa Nations Årsfest. Har aldrig varit på en årsfest förut så det kmr bli intressant, speciellt med tanke på att jag har lyckats övertala pojkvännen att följa med som avec. :) Det som jag ser mest fram emot är att äntligen få använda min studentklänning igen! Wiee. Släpade ner den hit till hesa från pampas i god tid men har faktiskt inte ännu vågat prova om jag ens ryms i den mera.. men det borde nog inte vara några problem. Har använt den en gång hittills trots att den var jävligt dyr, så bäst för den att den fortfarande passar! Ska till nationen ikväll på ett möte angående festen, är ju med i årsfestkomittén varav jag nu lovat att ställa upp som fanbärare på lördag. Vet inte riktigt ännu exakt vad jag gett mig in på, vad måste en fanbärare göra egentligen? ehhe? Det ska jag få reda på under mötet ikv hoppas jag. Utgående från den lilla informationen jag fick igår borde det som tur inte vara frågan om något tufft uppdrag. Tåga in två gånger i salen och stå där framme i ca 15 minuter och visa upp mig typ? heh.


Såhär ser klänningen ut:


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar