måndag 20 februari 2012

hej å håå

Vad är klockan? Jo alldeles för mycket. Hata VR liksom. Hade turen att hamna på ett tåg som gick sönder och i snigelfart kom fram till Seinäjoki ( 1½ timme försenat), därifrån jag sedan blev tvungen att vänta på nästa pendolino mot Helsingfors. Får se om jag är hemma innan gryningen, om inte får jag väl gå raka vägen till skolan direkt från tågstationen..


För övrigt kan jag berätta att ännu ett trevligt veckoslut är förbi. Har återförenats med min telefon vilket betyder att man kan kommunicera normalt med mig igen. Har hunnit med en effektiv fotbollsträning, ett till biobesök med pojkvännen (HÄRMÄ) och träffat släkt och vänner etc. Nu väntar skolarbeten och en massa andra förberedelser inför nästa helg. wohoo.


gonatt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar