fredag 26 oktober 2012

morjens.

Dags för en väl förtjänad helg ! Kommer spendera halloween-veckoslutet tillsammans med min boyfriend här i Helsingfors. Han har inte ännu kommit fram eftersom han startade senare än vanligt pga. en kurs han var tvungen att delta i. Jag är dock glad att han orkar komma och hälsa på mig trots att det bara är frågan om knappa två dagar. Skönt att ha någon som skyddar mig från alla hemska spöken som eventuellt kan dyka upp så här års. hehe. Får se vad vi hittar på, vore iaf sugen på att kolla den nya James Bond filmen på bio. För övrigt kan jag meddela att det har blivit förbannat kallt på utsidan och den första snön har fallit även här i södra delen av landet. Visst är det på söndag man borde komma ihåg att ändra till vinter tid? Härligt med snön som lyser upp den annars så mörka och dystra omgivningen men samtidigt längtar jag bort till varmare breddgrader. Har redan i flera månader haft resfeber o letat efter lämpliga resor och jag  tänker inte sluta tjata om det förrän jag fått min vilja igenom denna gång. punkt slut.

Jag har ändrat mig många ggr men just nu är jag sjukt sugen på att uppleva Indien. Någon av er läsare som har erfarenheter därifrån? 







1 kommentar: