tisdag 23 oktober 2012

Dagens händelser.

Sjukt deprimerande när man tror att alla uppgifterna är gjorda och kursen är finito men läraren ändå sista lektionen avslöjar att man ännu har ett stort slutprojekt ogjort. Alltså jag hatar hatar hatar IT-tjänsteutvecklings kursen from the bottom of my heart. Just wanna get rid of it right away. Idag borde jag dessutom jobbat med en annan deluppgift som visserligen hade deadline idag? men istället har jag unnat mig en massa annat som har varit betydligt roligare. Lunchade med en gammal studie kompis jag inte träffat på länge, sen drog jag iväg till itis och mötte upp min soulmate J. Där blev det lite shopping och myspys på café. Kunde inte hålla mig från att köpa en jacka från zara som jag spanat in länge. Min klasskompis har en exakt likadan ( f-låt anna!) men det kunde inte hjälpas, jag blev förälskad direkt jag drog på mig den framför spegeln. Den var rätt dyr men jag tvivlar inte på att jag kmr använda den flitigt i vinter :) Därefter drog jag direkt till gymmet på lite spinning och avslutade sen kvällen med en mycket god thai middag. That was pretty much my tuesday. 


Soulmates forever.


Nya jackan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar