torsdag 9 augusti 2012

Usch fy blä vad jag känner mig trött och sliten. Inte för att jag har gjort någonting särskilt utmattande de senaste dagarna, förutom fotbollsmatchen igår då förstås, som gick allt annat än bra. Tror jag har en taskig förkylning som inte kan bestämma sig när den ska bryta ut. Den skulle bara våga förstöra mitt inkommande veckoslut. Idag steg jag upp tidigt och åkte iväg med B till Vasa en sväng. Hon var tvungen att hämta sitt pass (jag vill också utomlands) och jag passade på att följa med som sällskap för att äntligen få se hennes fina lägenhet. Mysigt värre! Det blev även lite fönstershopping på stan samt en utsökt buffé lunch på en asiatisk restaurang vi sent kommer glömma. Efter måltiden rullade vi bokstavligen mot bilen, men innan det blev hemfärd stack vi oss spontant in till Ewa & Adam loppis i närheten. Fick det än en gång bekräftat att jag inte har och aldrig haft, samt aldrig heller kmr få tillräckligt med nerver & tålamod för att göra fynd därifrån. 



Imorgon har A klassträff på Hästöskatan. Enligt honom borde jag bara stanna hemma o chilla sålänge, dvs. avvakta och agera som chaufför när det behövs. Hmpf. Hur orättvist och tråkigt är inte det? De kvällar jag varit ute under hela sommaren kan jag räkna på en hand. Vore exempelvis inte helt fel att njuta av några glas vin en sommarkväll på en terass. So why not do something fun tomorrow? :) Anyone with me? Om inte, så får jag väl nöja mig med Tomas Ledin konserten på lördag. whoop whoop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar