torsdag 16 augusti 2012

dagens nonsens.

Igår hälsade jag på min vän E i Vasa. Fick se hennes nya crib på kyrkoesplanaden (überfin!) och förstås söta hunden Tindra som alltid blir lika glad när man kommer. Det var perfekt sommarväder som vi borde ha utnyttjat på stranden men det blev istället en shoppingdag. Men inget fel med det heller. Jag fick ju lön igen igår så ;) Köpte dock endast lite underkläder billigt och några grejer inför skolstarten som även snart blir aktuellt för mig. Äääk. Men det bästa fyndet fann jag från Indiska. En gudomligt gullig jordglob som kommer passa perfekt på hyllan. Hade länge sneglat på den och nu kunde jag inte längre låta bli. Pojkvännen kmr få spader när han ser den men det är ju en värdslig sak. hihi


Idag har jag försökt jobba på solbrännan lite och sprungit av min rastlöshest i ösregn. Nödvändigt? javisst. Nu är badtunnanan på uppvärmning så kanske det även blir lite plask plask senare ikväll om jag orkar. Men först blir det att hejja fram dom gula fotbollsdamerna som har en viktig hemma-match ikväll! Taggad till tusen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar