torsdag 23 augusti 2012

torsdags inlägget.

Idag har jag sysselsatt mig med att måla husgrunden.( Japp, ni läste rätt) Jobbigt när man inte har någon ordentlig utrustning. Projektet jag gav mig in på skulle kanske ta en aning snabbare ifall man inte skulle behöva kämpa i en halvtimme varje gång man ska öppna målburken och bara stråna i penseln inte skulle lossna som katthår och fastna överallt. Spindlarna som också bara var i vägen vill jag be att dra åt helvete. Långt ifrån klar men kom iaf en bit på vägen och efter en snabb titt på det jag har åstadkommit hittills vill jag nog påstå att jag är värd en duktig klapp på axeln!


På eftermiddagen åkte jag snålskjuts in till Kokkola city med mamsen för att träffa några vänner jag inte sett på jätte länge. Kaffe och eftersnack på Mediacafé gjorde susen. Dessutom fann jag ett kap i form av en snygg halsduk för 1,95 € ( ursprungliga priset: 19,90€) goodie goodie!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar