tisdag 29 januari 2013

Guten Morgen!

Uff vad det tar emot att vakna såhär tidigt bara för att hinna träna! Är dessutom ännu helt slut efter går kvällens pass, men det kan inte hjälpas. Idag ska jag träffa min programledare och planera en grej samt orka med både vinkurs och matlagning ända till klockan 20:00. Därefter borde man ännu försöka koncentrera sig på att läsa till morgondagens spanska förhör. Så det finns med andra ord ingen tid for the workout ifall jag inte aktiverar mig från morgonkvisten.

Tänkte btw visa vilket fint kort jag fick igår. Detta damp ner genom brevluckan, stämplat i Australien. Världens gulligaste Amy som befinner sig down under igen skickade hälsningar för att pigga upp min annars så tråkiga vardag. Väldigt uppskattat må jag säga! Till näst förväntar jag mig en bikinibild från Boracay (Filippinerna) av henne. Jäkla lyckost som bara reser och reser :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar