måndag 14 januari 2013

Back on track.

Idag har jag återupptagit min träning efter en alldeles för lång paus. Förkylningar är fanimej det onödigaste som finns. Hur som haver, vila har gett resultat och jag känner mig mycket kryare. Har haft spring i benen ända sen nyårsafton och väntat på att ta itu med mitt gamla vanliga nyårslöfte; dvs. komma i form till sommaren. hehe. Kommer träna på ett annat gym nu en månad framåt, Finnbody Ladies club rättare sagt. Anledningen till det är att jag fick ett 100 euros presentkort dit av min gulliga vän som är medlem där. Hon fick inte använda det själv utan var tvungen att ge det åt någon utomstående person. Jag var inte sen att anmäla mitt intresse för den kan jag säga! Hihi. Nu har jag alltså ett månadskort som berättigar till gymmet och "jumppa passen". Avverkade ett spinningpass och en halvtimme på löpbandet ikväll. Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Don´t think so.  Goodnight sweethearts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar