fredag 27 december 2013

December lider mot sitt slut.

Nu är det precis en vecka sedan jag återvände hem. Så småningom börjar man komma tillbaka in i de gamla vanorna och rutinerna samtidigt som man sakta men säkert försöker smälta det faktumet att utbytet är över och det är dags att blicka framåt igen. Jul har det ju också varit. Min favorit högtid. Kändes oerhört skönt att få vara hemma på julen och tillbringa tid med min kära och våra familjer. Även om jag inte varit i trakterna dom senaste månaderna tyckte jultomten att jag visserligen varit relativt snäll ändå, eftersom jag fick jätte många fina julklappar i år. Jullovet sträcker sig till den 7 januari, då börjar skolan igen, i Helsingfors


Im happy to be with u again my dear!



Jultomten numero uno.




Jultomten numero dos.











Jultomten numero tres.


Julklapps saldo 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar