fredag 15 februari 2013

Headache.

Usch vilken huvudvärk jag har. Det är verkligen mycket med skolan nu. Hela förmiddagen försökte vi få något uträttat under elektroniska affärer lektionen där vi håller på med en webbutik vi själv skapat. Projektet är rent ut sagt för jävligt (ursäkta mitt ordval) men det där kom faktiskt rakt från hjärtat. Känns som att den aldrig kmr bli klar och lärarn bara öser mer uppgifter över oss hela tiden. Suck. Under eftermiddagen hade jag tent i ekonomistyrning som inte heller gick sådär suveränt bra. Som tur kan man alltid gå och träna för att skaka av sig ilskan, ångesten och irritationen åtminstone för stunden. Månadskortet på Finnbody är slut så nu ska jag fortsätta träna aktivt på gamla goda Motivus igen. Vändagen till ära fick jag tre månader för två månaders pris + 10% discount tack vare Silina. Valde att stanna hemma ikväll istället för utgång eller något liknande och därför har jag ännu hunnit vara effektiv med att skriva på ett inlämningsarbete, som förmodligen är den stora boven till varför jag nu sitter här med huvudvärken.

Som ni säkert redan listat ut spenderar jag denna helg i huvudstaden. Beror delvis på det att jag imorgon ska jobba under ett winetasting event. Ska hjälpa till att hälla upp viner och rengöra glas under hela dagen. Det är vår lärare i vinkursen som har oss som slavar. Okej, det var nog mitt eget val erkänner jag, såklart man gör någonting praktiskt ifall man kan undgå att skriva ett långt skolarbete. Hehe. Så mellan 13-21 hittar ni mig på Kalevgatan 9 ( ska precis själv slå upp adressen på google för att veta vart jag är påväg).  Its gonna be a long day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar