måndag 11 februari 2013

Die Wochenende.

Som jag sa här tidigare fick jag besök av min kära under helgen. Igår kväll åkte han tillbaka hem så nu är jag kvar här i min ensamhet igen. Jag som annars varvar upp till tusen och har någonting på gång lite här och där hela tiden, mådde dock väldigt bra av att ha honom här för att se till att jag taggar ner lite och njuter av stunden istället. Själen mår bra av det helt enkelt. Fredagen spenderade vi bland folkvimlet på båtmässan i mässcentret. Vi hade fått två gratis biljetter som skulle ha gått till spillo om vi stannat hemma. Fanns nog massor med fina grejer att titta på där, men ingen av oss hade varken behov lr pengar att inhandla något, så efter en tid tog tröttheten över och vi blev smått uttråkade. Vi gör ett nytt försök sen i ett senare skede när vi har jobbat upp oss och har pengar till en egen lyxyacht. Lördagen ägnades åt shopping på stan och söndagen blev en riktig slapp dag. Vet inte hur många avsnitt av Segermyhr vi såg total,t men många var det iaf. Nu är det dock dags att ta fram mitt effektiva jag igen och påbörja den nya veckan med att dra iväg till skolan. Under eftermiddagen kommer jag ha en jobb intervju per telefon som jag också borde förbereda mig inför lite. Håll tummarna för mig och ha en riktigt trevlig fortsättning på dagen kära läsare!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar