onsdag 6 februari 2013

Full rulle.

Dagens program har bl.a. utgjorts av en tre timmars gästföreläsning med en representant från organisationen Suomen Reilun Matkailun yhdistys och en infosession angående eventuella utbytesstudier samt lektion i både spanska och tyska. Därefter kanade jag iväg till Vallgårds hälsocentral för att vaccinera mig inför den kommande Peking resan i april. Det blev en spruta av polio i högra armen och vänstra armen fick stelkramp i sig. Hatar verkligen nålar men som tur var saken överstökad på några sekunder. Trodde jag skulle få värsta muskelvärken efteråt men hittills har jag som tur inte känt av någonting speciellt,(peppar peppar) vilket gjorde att jag kunde avverka det efterlängtade träningspasset ikväll. Nu ligger jag här under täcket och funderar om man ännu borde få någonting gjort under det här dygnet eller om jag bara borde skita i de resterande grejerna på min "musterlist" och för en gångs skull lägga mig någorlunda i tid. Mycket svårt val. Klart att det blir sängen som drar det längre strået. Hasta la vista baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar