söndag 23 september 2012

tudiluu.

Torsdagens hälsodag gick väldans bra. Allting löpte som det skulle och lärarna var nöjda och glada. Vi fick ta emot mycket beröm efteråt och fick även besöka det heliga lärar-rummet. Där avslutades evenemanget med en smarrig mango smoothie och färska frukter. Efter skolan fick jag besök av min klasskompis A. Vi avnjöt kyckling tortillas hemma hos mig och åkte sedan in till stan för att se på den omtalade filmen Magic Mike. Jag hade skyhöga förväntningar och blev därför grymt besviken när det visade sig vara en total flopp. Visst, skådespelarna var förbannat snygga men bortsett från ögongodiset fanns det inte mycket att skryta om. Ingen vettig handling enligt mig, bara en massa flummiga scener och konstigheter. But u guys should check it out anyway, would be nice to know if I´m the only one who felt disappointed afterwards.

(Annas bild)


Fredagen ägnades åt bodypump på förmiddagen och ett angenämt besök till Nordsjö på eftermiddagen för att hälsa på bästa vännen J och samtidigt se hennes nya lägenhet hon delar tillsammans med pojkvännen. Tjusigt kryp in må jag säga. Därefter åkte jag raka vägen till järnvägs-stationen, där jag mötte upp upp min käraste på perrongen. Han åkte samma väg tillbaka för några timmar sen. Veckosluten går alltid så snabbt när man är tillsammans, även om vi inte gör något speciellt. Där har ni svaret på varför jag igen haft bloggtorka hela helgen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar