tisdag 18 september 2012

membership it is.

Nu kan jag titulera mig som Motivus medlem och ägare av ett 30 dagars ALE % magnetkort. (Väl investerade födelsedags pengar) Bestämde mig för att pröva med det till en början, sen får man se om man trivs eller inte och fundera ut om det eventuellt skulle vara lönsammare med något annat alternativ. Har redan anmält mig till mitt första pass som är imorgon (muokkaus)! Kommer bli kul bara jag ser till att inte skämma ut mig direkt från början och komma för sent eller något liknande. hehe. Efter att jag uträttat mina ärenden på stan idag, mötte jag upp min kära faster för att äta middag tillsammans. Hon kommer alltid med jämna mellanrum på skolningar/kurser hit till huvudstaden, vilket även denna gång var orsaken till hennes kortvariga besök. Dock mycket trevligt att kunna ses och som fattig studerande uppskattas det verkligen att bli bjuden på god mat.



However, nu borde jag sätta huvudet på kudden så att jag orkar med morgondagens schema. Har full rulle från 9-16. Sweet dreams everyone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar