onsdag 19 september 2012

mittwoch.

Nu har jag invigt gymkortet. Det var svettigt värre men otroligt roligt. Tänkte köra ett till pass imorgon bitti innan jag måste till skolan. Egentligen skulle jag vara ledig imorgon men är med och ordnar ett evenemang som hålls i skolan för Arcadas personal, vilket jag hoppeligen får till godo i den kommande kursen "Hotell & konferensprocesser". Det är frågan om en s.k. hälsodag  för dom anställda. Först kmr det hållas inledande föreläsningar i stora auditoriet och därefter är det meningen att alla deltagare gruppvis får pröva på olika stationer runt om i skolan. Alternativen är många och varierar allt från massage till innebandy och ergonomi. Evenemanget avslutas med mingel i lärarrummet och hälsosamma småplock. Vi turister har ansvarat för anmälningsblanketterna, gruppindelningen och schemat samt fixat skyltar etc. Dessutom kmr två av oss vara konferenciärer (stavning?) och välkomna alla i samband med en kort presentation + att vi alla andra ser till att guida omkring deltagarna och hjälpa om någonting är oklart. Håll tummarna för att allt går bra!


Btw, fick ett brev idag som gjorde mig bokstavligen förbannad. Inkassokrav. " Om skulden inte betalas kan fodran öcerföras till juridisk indrivning och anhängiggöras hos tingsrätt" WTF? Mitt telefonabonnemang har verkligen strulat till det för mig. Tänker inte betala en cent, snart får dom ha sin skit för själva. Har redan försökt reda upp problemet tre-fyra ggr och fått bekräftelse på att allt borde vara okej men nejdå. Dom kan fan inte kommunicera med varann inom det där företaget. Sonera, u suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar