onsdag 12 september 2012

I´m getting older too!

Fy sjutton vilken huvudvärk jag har. Men det är väl inte så konstigt om man hållit på att bokstavligen stressa ihjäl sig tre dagar i sträck och först nu äntligen kan slappna av. Förra veckan var jag borta två dagar från skolan pga. BST-kursen och har verkligen fått jobba hårt för att ta in det jag missade. Fick bl.a. undan en deltentamen i matte idag så nu kan jag återgå till mitt normala liv igen. På tal om liv, det är ju exakt 21 år sedan jag föddes idag! (Det har ni väl inte glömt?) Happy Birthday to me! Nu vill jag inte bli äldre längre. Tycker det här skulle vara en lämplig ålder att leva i resten av mitt liv. But I guess it´s not that simple. Hur som haver, har iaf en bra orsak att åka hem igen och fira föddisen tillsammans med släkt och vänner. Väntar mig fin-fiina presenter och en massa kärlek! hihi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar