fredag 8 juni 2012

Victory!

Igår påbörjade jag sommarjobbet vid Sale butiken här i Nedervetil. Det gick helt bra, tar ingen stress över det precis, eftersom det är frågan om ca. 5-6 timmar per dag och jag i stort sett vet från förut vad arbetet går ut på. Vi hade fruktansvärt mycket varor att packa upp igår så tiden gick snabbt. Vips var klockan 15 och jag fick sluta för dagen. Idag blir det igen jobb från 10-15 men helgen har jag helt ledig! Perfecto!


Efter jobbet igår blev det en långpromenad i solskenet med min käre kusin. Vi hade inte setts på flera veckor och hade därför extra mycket att uppdatera varandra om. Därefter åkte vi iväg på derby match mellan IKM och Esse IK. Säsongens viktigaste match för vårt damlag! Jag var själv inte med och spelade eftersom jag (igen) är flunssig och förstås inte hunnit träna med dem alls. Tror det blir spel med tvåans damlag för min del i sommar istället. However, det var spännande in i det sista men våra tjejer drog det längsta strået och tog hem vinsten med 2-1. Congratulations!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar