måndag 11 juni 2012

Helgen i sin korthet.

Helgen var förbi lika snabbt som den kom. Fredagkväll spenderades vid Skogvalls villa med pojkvännen. Vi prövade fiskelyckan igen, badade bastu och bara njöt av sommarkvällen. Övernattade där för första gången. Vaknade kvart före sju nästa morgon när solens strålar träffade mitt ansikte och tog kål på min sömn. Sällan man får vakna upp på ett så fint ställe med en sån härlig morgonsol och utsikt över havet. Omöjligt att stiga upp med ett dåligt humör även om jag hade planerat att vila ut ordentligt. Därefter åkte vi iväg in till stan för att fixa killens frisyr. Jag fick bestämma hur klippningen skulle gå till och förstås blev resultatet mycket bra tack vare det ;) 

Eftermiddagen gick åt att ligga i solstolen och slappa, leka med busungen Theo och tillreda god mat. På kvällen hann vi ännu med en åktur på motorcykeln till Fäboda


söndagen hade vi konfiramtionskaffe på schemat. Min kusin Joakim firade och hela tjocka släkten från mammas sida uppvaktade honom hos mormor. Insåg att nästa år blir min mista brorsa konfirmerad och den äldre får hoppeligen studentmössan. ääk. Slow down the tempo please!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar