onsdag 6 juni 2012

sommartider hej hej.

Det är en bra stund sedan jag åstadkommit något ordentligt inlägg. Har helt enkelt inte haft tid eller ork. Det tar minsann på krafterna att jobba 12 dagar i sträck. Jag är dock överlycklig att jag har praktiken undan och fick bästa möjliga bedömningsresultat samt att första arbetsresorna gick smärtfritt utan diverse problem. Nu är jag äntligen hemma på Salobacken i Nedervetil och idag tänker jag inte göra ett piss. Mina lediga dagar i sommar kommer inte bli många så därför tänker jag ta det maximalt lungt medan jag kan. :) Dags att ta fram bikinin kanske?

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Var med om två special kryssningar, Elitloppet-kryssning och Stockholm Marathon kryssning men fick tyvärr inga bilder från dem. :/

Östermalm!

Östermalms Saluhall.



Sommarsol i Gärdet tillsammans med kollegan Henna.


Slumrade visst till i solen..


Gjorde en lång löprunda till Waldermarudde en annan vacker dag.





Väl tillbaka i Helsingfors hann jag träffa sötisen Karolina innan jag hoppade på tåget norrut. Tack för sällskapet käre vän! Hoppas på mera sånt i sommar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar