lördag 14 april 2012

Sådärja!

Andra praktikperioden CHECK. Nu väntar en veckas ledighet hemma uppe i Österbotten innan praktiken fortsätter och jag prövar på att vara commondore värdinna. Hann spendera ungefär en timme hemma i lägenheten i Helsingfors innan jag igen tog mitt pick och pack vidare mot tågstationen. Nu i skrivande stund sitter jag i tåget ( fick sittplats i allergihytt i vagn 1 oO historiskt att få vara så långt fram när man vanligtvis brukar vara i vagn 13) och försöker få tiden att gå. Har bl.a. laddat upp bilderna från Portugal och tänkte därför dela med mig av dem i detta inlägg. Enjoy!



Glad tetti :)


Hotellområdet vi bodde i, eller rättare sagt lägenhetsområdet vi bodde i. 
Vila Castelo i Ferragudo.





Första träningsdagen tränade vi på konstgräs 2ggr. Wunderbar!










Hög mysfaktor!





Vy från vår balkong kvällstid.



Vy från vår balkong dagtid <3


En tomatröd tränare som glömt använda solkräm. . .


Andra träningsdagen fick vi tillgång till den "riktiga" gräsplanen.


Hade en intressant träningsmatch mot portugisiska proffs spelare. ehhe. Vi trodde vi skulle möta ett universitets lag med både flickor och pojkar men det blev inte riktigt så. Killarna lirade ut oss ganska solklart men det var iaf underhållande att se på från sidan de minuterna man inte var på plan. hehe.





Lunch tillsammans med fotbollskillarna.



Morgonpromenix!



Beachtraining.




Pepparkorn från pepparträd!




Vandring med laget längs den vackra Algarve kusten.













Ferragudo in my heart.



Slutligen shopping i Portimao 8)


IKM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar