söndag 15 april 2012

home sweet home.

Vilken skön känsla att få sova i sin egen säng igen! Det har varit blandade känslor här på hemmafronten men nu känns det redan mycket bättre. Borde lära mig att uttrycka mig själv tydligare och våga säga rakt ut hur jag känner/tycker/tänker istället för att hålla allting inombords och sopa viktiga saker under mattan. Det hjälper alltid att tala om problemen, bara man vågar ta tag i dem och får någon början på det man vill säga. Nu har jag iaf bestämt mig för att ta fram mitt glada humör. Inget depp längre. Brorsan fyllde 18 i fredas, vilket känns helt overkligt. Idag blir det därför släktkalas för hela slanten. 


Måste kila iväg, dags att grabba tag i dammsugarn och städtrasan innan tjocka släkten anländer. Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar