torsdag 28 mars 2013

Det nalkas påsk!

Kanske dags för en ny uppdatering. Det blev ju en extra kryssning för mig på Serenade, kom hem först i tisdags från jobbet. Så nu väntar jag med spänning på att lönelappen ska dimpa ner genom postluckan. Sen dess har jag varit mycket busy med att catcha up med det jag missat i skolan och försökt hinna träffa lite vänner. Idag åker jag hem igen till pampas där jag kommer fira påsklovet. På måndag blir det Helsingfors pånytt, för att sedan dagen därpå, dvs. tisdag morgon take off to Barcelona! Vamos a la Espana! Jajjamenn, träningslägret är ett faktum. Kan inte fatta hur fort tiden går, min hjärna hinner inte liksom med. Har en känsla av att de närmaste veckorna kommer gå ännu snabbare än vanligt och vips är jag även på väg till Kina. Hehe. Jag ser mig själv som en människa som ständigt lever i en resväska, but I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar