onsdag 6 mars 2013

Bildbomb.

Eftersom det börjar bli sent och varken kroppen eller knoppen riktigt är på hugget längre denna dag, tror jag det blir bäst att låta några av mina bilder beskriva hur jag hade det i England istället för att börja skriva en lång historia. Kan kort och gott säga att allting gick så bra som det kunde. Cambridge var verkligen en mysig "liten"student stad man gärna skulle kunna tänka sig att bo i en kortare period och huvudstaden, ja vad ska man säga, förälskade mig i London direkt. Kan inte fatta att jag inte åkt dit tidigare förrän nu. Shame on me.


Cambridge.


Lite som en miniatyr kopia av Venedig. Så himla fint!


Cambridge.


Cambridge.



Kings College i Cambridge.
 Tänk om man skulle plugga på ett sånt här ställe..




Åkte till London för att möta upp Emelie <3


Vårt Hostell i Paddington.
(Receptionisten var hemma från Österbotten och kände till min hemby, hur sjukt är inte det?!)


Piccadilly Cirkus.


National Gallery.


Big Ben.


London Eye.


Tower of London.


Tower Bridge.



The Shard i bakgrunden.



Utgång med dom bästa!

Mer bilder kommer eventuellt ifall jag får överfört dem från min telefon i något skede. 
Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar