måndag 19 november 2012

Nya reseplaner.

I fredags hade vi ett möte med klassen angående vår studieresa som vi kommer göra på våren. Mycket hade spekulerats och många var rädda att det bara skulle bli en kort resa inom Europa eftersom vi tydligen fått hälften mindre stöd-pengar än fjolårets turism studeranden som fick åka iväg till Bali i Indonesien. Hur som helst, mötet gick bättre än jag förväntat mig och lättnaden var stor när vi fick det bekräftat, det blir trots allt en längre trip i april, och inte vilket ställe som helst utan miljonstaden Peking i Kina! Eftersom Kina är mycket på tapeten just nu inom turism branschen kommer det säkert bli extra intressant och lärorikt att få se och uppleva kinesernas livsstil och kultur i verkligheten. Anmälde mig till planeringsgruppen så hoppeligen får jag vara med och påverka vilken typ av program vi kommer ha under resans gång. 









Dessutom blev det klart att jag samma månad, dvs. i början av april (2-9.4) kommer delta i ett träningsläger i Barcelona tillsammans med fotbollslaget. How awesome isn´t that? Nu har man någonting kul att se fram emot under denna mörka vinterperiod!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar