fredag 30 augusti 2013

Short update.

Då var det helg igen! Jag vet att jag har skrivit det många gånger men jag säger det igen; Vart tar tiden vägen egentligen? Nu är det då ynka två dagar kvar tills jag inleder min resa mot Salzburg. Påbörjade packandet idag och för tillfället har jag kanske 10 % kvar att på något mirakulöst sätt få att rymmas med dom andra grejerna. Vågen visar redan för mycket, både handbagaget och den stora resväskan kommer högst sannolikt bli betydligt tyngre än vad SAS tillåter. Förbereder mig mentalt på att betala för övervikten..

Mitt sista veckoslut här i hemtrakterna innan avfärden kommer spenderas med dom närmaste på ett eller annat vis. Ikväll blir det bastubad och umgänge med våra Öja-bekanta. Imorgon ska mamma bjuda på restauranglunch (yei!) och senare samma dag kommer vi troligen fira Veneziaden vid pojkvännens sommarstuga. Hoppas ni läsare också får en fin helg, njut av det sista som finns kvar av sommaren! xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar